Idag segade vi enda fram till klockan 17. Tyra blir väldigt låg av detta väder, så hon låg och sov i sängen. Vid 17-tiden klädde jag på mig och packade ryggsäcken med vatten och märgen, sedan begav vi oss ut till skogen. Båda hundarna med!
Vi gick i skogen, hundarna fick springa av sig, gick och nosade lite här och där. Sedan hittade vi ett jättemysigt ställe där vi satte oss ner, hundarna fick varsitt märgben att tugga på i 5-10 minuter. Efter att de fått sin lilla picknick så började vi gå vidare. Idag ville jag ha hundarna kopplade, kände för det, saknar kontakten man har när de är kopplade. Helt annan kontakt än när de nästan alltid går okopplade. Båda gillade bara läget och gick fint bredvid mig. 

Något jag kommer sakna när jag flyttar ifrån detta ställe, det är då skogen, aldrig hittat någon mysigare och så STOR skog som vi har här. Ni som bor i stockholm och ni som gör en tripp till stockholm måste komma och besöka Grimsa Naturreservat!
6/26/2012 04:32:51 am

Vilken supersöt staffe! Var kommer hon ifrån? :)

Reply
6/26/2012 11:19:00 pm

Härligt med Picknick! :D

Reply
6/27/2012 12:10:05 am

Sv: Tack så mycket, det går fort och lätt när man lärt sig :)

Reply
6/28/2012 04:03:03 am

Mysigt det låter med picknick. =)

Reply
6/29/2012 01:54:38 am

Så härliga bilder, det är ju sådär ett hundliv ska vara!

Reply
7/13/2012 03:26:33 am

underbara bilder! din staffetjej är så fin!

Reply



Leave a Reply.